انواع ماسک صورت خانگی متناسب با هر نوع مشکل پوستی

در کلینیک پوست خانه سفید، خدمات جوانسازی بسیاری از قبیل پاکسازی، لایه برداری، میکرودرم، هیدرودرم ابریژن و غیره برای افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند، با بهترین مواد از بهترین برندهای مورد تایید، و توسط پزشکان مجرب انجام می شود. این روزها، اغلب در کنار ماسک های خانگی، خدمات زیبایی که در کلینیک های پوست ارائه می شوند، می تواند نتایج بسیار مطلوب و چشمگیری را در یک مدت زمان کوتاه به شما بدهند و به شما در ارتقا سلامت و شادابی پوست تان کمک کند. این روش های کلینیکی جوان­سازی، نوعی روش غیر تهاجمی برای جوان‌سازی پوست و پاکسازی پوست هستند که برای بهبود چین و چروک‌ها، درمان لک‌های ناشی از افزایش سن و جمع کردن منافذ باز پوستی به کار می‌رود.

در این مقاله بهترین انواع ماسک صورت را به شما معرفی خواهیم کرد که استفاده از آن ها نقش موثری در حفظ طراوت و شادابی پوست شما خواهند داشت و به راحتی می توانید آن ها را در خانه تهیه کنید. اگر این سوال برای شما ایجاد شده باشد که استفاده از ماسک صورت قبل از دوش گرفتن بهتر است یا بعد از آن، احتمالاً اطلاعات متناقضی را در وبسایت ها برای آن مشاهده کرده اید. نتایج مطالعات اخیر نشان داده اند که استفاده موضعی از پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ ممکن است به از بین بردن باکتری های پوست کمک کند و به کاهش و رفع آکنه بیانجامد. شاید بتوان گفت مهم ترین آن ها استفاده از ضد آفتاب، مراقبت در برابر نور خورشید و استفاده از کلاه لبه دار در مناطقی است که نور خورشید به صورت شدید و مستقیم می تابد.

برخی ماسک ها برای خشک کردن سبوم (روغن) اضافی در انواع پوست ترکیبی و چرب طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر رطوبت از دست رفته در پوست خشک را دوباره احیا می کنند. اغلب اوقات تولید مقادیر بیش از حد سبوم ممکن است باعث بسته شدن منافذ پوست شده و مکان مناسبی را برای رشد باکتری ها فراهم کند و بدین ترتیب باعث بروز آکنه شود. ولی در کنار درمان جوش به خصوص برای جوش هایی که حالت کمدونال دارند که به درمان جوش بسیار بسیار مقاومند، مثل کمدون های Sandpaper یا شن ریزه ای بسیار موثر است. هر یک یا دو ماه یک بار در کنار دارو برای جوش های زیرپوستی ای که به دارو و پماد جواب نمی دهد می توانیم به عنوان درمان کمکی از پاکسازی پوست استفاده کنیم.

معرفی بهترین ماسک‌های صورت

روغن‌های اساسی، عصاره‌های گیاهی و برخی داروهایی که می‌توانند اثر درمانی یا جوانسازی روی پوست شما داشته باشند، در تهیه‌ی انواع ماسک‌های روشن‌کننده، لیفتینگ، ضد چروک، آبرسان و … استفاده می‌شوند. یا اگر سری به فروشگاه‌های لوازم بهداشتی بزنید، می‌بینید که انواع ماسک‌های تجاری که از مواد مختلف (مثل جلبک دریایی، عسل، زغال و …) ساخته شده‌اند، با قیمت‌ها و برندهای مختلف وجود دارند. تحقیقات نشان داده است که استفاده از ماسک‌های صورت و پاکسازی منظم می‌تواند در پیشگیری از ایجاد خطوط صورت، بهبود چین و چروک‌ها و افزایش سفتی پوست مؤثر باشد. ماسک‌های صورت با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، برخی سفید کننده‌اند، برخی جلوی جوش زدن را می‌گیرند و برخی هم برای آبرسانی پوست یا پاکسازی استفاده می‌شوند.

یعنی ماسک‌هایی که تحت عناوین مختلف در مثلاً آرایشگاه برایتان می‌گذارند، ماسک‌هایی هستند که می‌توانید خودتان خریداری کنید یا حتی در خانه بسازید. در این بخش ما به معرفی ۶ مورد از بهترین ماسک‌های دست ساز صورت بسنده کرده‌ایم که روش ساخت ساده‌ای دارند و موثرتر از بقیه‌ی ماسک‌ها نشان داده‌اند. ماسک‌های خانگی می‌توانند این لکه‌ها را تا حدی بهبود ببخشند ولی برای درمان کامل آن‌ها باید از روش‌های کلینیکی مثل لایه برداری عمیق استفاده کنید. بگذارید ماسک بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند، سپس صورت خود را بشویید و با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب آکنه، صورت‌تان را آبرسانی کنید.

ماسک‌های تجاری برای استفاده در خانه یا اماکن ارائه دهنده‌ی خدمات زیبایی مثل اسپاها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های خدمات پوست ساخته شده‌اند. بیشتر این مواد ایمن و برای پوست مفید هستند ولی برخی از آن‌ها (که در ماسک‌های ارزان و بی‌کیفیت وجود دارند) می‌توانند به پوست آسیب بزنند. ۱۰ قطره آب لیمو به همراه ۱ قاشق چای‌خوری روغن زیتون فوق بکر (اکسترا ویرجین) به موز له شده اضافه کنید و مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند. اگر بخواهیم بهترین ماسک‌های صورت را از نظر شیوه‌ی ساخت معرفی کنیم، بدون شک ماسک‌های کلینیکی با اختلاف برتر از موارد دیگر هستند. این جوش‌های اعصاب خورد کن زمانی ایجاد می‌شوند که باکتری‌ها، سلول‌های مرده، آلودگی‌ها و چربی، منافذ پوستی را مسدود می‌کنند.

قیمت خرید بهترین مدل های ماسک روشن کننده صورت و بدن 2021

با استفاده از ماسک می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولات مرطوب کننده و روشن کننده و مراقبت از پوست شما بهتر عمل خواهند کرد و نتایجی که به دنبال آن هستید را با سرعت بیشتری به دست خواهید آورد. توصیه می کنیم که اگر می‌خواهید لوسیون‌ های بدن ، سرم و محصولات مراقبت از پوست روزانه و شبانه شما سریع‌تر عمل کنند و عمیق‌تر جذب شوند، هیچ وقت استفاده از ماسک صورت و بدن را فراموش نکنید. از تمیز کننده‌های روزانه یا پاک کننده های آرایش خود استفاده کنید تا تمام کثیفی، چربی و آرایش را قبل از این که ماسک خود را اعمال کنید، از بین ببرد. زمانی که باکتری‌ها شروع به رشد می‌کنند بی شک اتفاق بدی برای پوست ما می افتد؛ این اتفاق می تواند بروز یک عیب، آکنه و یا حتی یک جوش بزرگ باشد.

تمام فرآیند استفاده از ماسک از خشک شدن ماسک بر روی پوست شما گرفته تا برداشتن آن از روی پوست، موجب افزایش گردش خون در رگ‌های پوست می‌شود. در ادامه مقاله امروز تانیرو به صورت مفصل به بحث در مورد این نوع ماسک ها و مزایا و نحوه استفاده و معرفی بهترین مدل های آن می پردازیم. تاثیر آرامش بخش و خنک کننده ماسک ژلی، این محصول را برای پوست های خشک و حساس که به مرطوب شدن و پاک سازی نیاز دارند، ایده آل کرده است. ماسک صورت مناسب می‌تواند به مرطوب ماندن پوست کمک کند، چربی ‌های اضافی را از بین ببرد و به بهبود ظاهر منافذ روی پوست شما کمک کند. برخی از مردم اظهار داشتند که وقتی از ماسک روشن کننده صورت و بدن استفاده می‌کنند، کاملا حس می کنند که پوست آن ها پاکسازی می شود.

وان حمام را با آب گرم پر کنید، تعدادی شمع روشن کنید و این محصول را روی صورتتان قرار دهید و بگذارید جادوی ماسک شروع به کار کند. حسی شگفت‌انگیز را تجربه خواهید کرد که نه تنها ذهن و روح را آرام می‌کند بلکه شما را با پوستی زیبا و لطیف شگفت‌ زده خواهد کرد. تنها یک ماسک صورت و بدن خوب می‌تواند به بیرون کشیدن ناخالصی‌هایی که در زیر لایه‌های فوقانی روپوست پنهان می‌شوند، کمک کند. زمانی که آن را روی صورت خود قرار می دهید فرصت پیدا خواهید کرد که حداقل چند دقیقه استراحت کنید ‌و دور از تنش های زندگی باشید. ماسک های ورقه ای انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای ترکیبات ویژه ای هستند که آن ها را با انواع مختلف پوست سازگار می سازند.

ماسک سفید کننده صورت فوری: ۳۶ ماسک سفیدی پوست در ۷ روز

آیا می‌دانستید که ترکیبی از شکر و بلغور جوی دوسر نیز یکی از داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای سفید و درخشان کردن پوست در طول ۷ روز است؟ شکر برای لایه‌برداری پوست موثر است، در حالی که بلغور جوی دوسر پوسترا تغذیه و آن را آرام می‌کند. جوی دوسر حاوی خواص لایه‌بردار و رویه‌ساب است؛ بنابراین، استفاده‌ی موضعی از این ماده می‌تواند به حذف ناخالصی‌ها کمک کند، سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین ببرد، پوست شما را نرم‌تر کند و رنگ پوست را بهبود ببخشد. این ترکیب هیچ اثر بدی روی پوست ندارد و در واقع تاثیر آن در بهبود پوست شگفت‌انگیز است بادام می‌تواند ناخالصی‌ها و آلودگیها را از پوست پاک کند در حالی که شیر پوست را نرم می‌کند و برخی مواد مغذی را به آن می‌رساند.

به جای استفاده از این محصولات، چرا از روش‌های طبیعی برای روشن و درخشان کردن پوست استفاده نکنیم؟ در این مقاله قصد داریم روش‌های خانگی فوق‌العاده‌ای را برای روشن و درخشان کردن پوست در اختیارتان بگذاریم. اوبتان دارای مواد مفید زیادی است که می‌توانند سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین ببرند، پوست را تغذیه ‌کنند، سبب پاکسازی پوست شوند و هیدراتاسیون و رطوبت آن را حفظ کنند. آیا دوست دارید ترکیب شکر و بلغور جوی دوسر را به عنوان یکی از داروهای خانگی شگفت‌انگیز برای سفید و درخشان کردن پوست استفاده کنید؟ برای این منظور دستورالعمل زیر را دنبال کنید:.

استفاده‌ی منظم از این ماسک صورت می‌تواند پوست شما را روشن کند، آن را به خوبی پاکسازی کند و کمک‌تان می‌کند از شر آلودگی‌های جمع شده داخل منافذ پوست‌تان خلاص شوید. به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛بعضی از افراد هم ممکن است مشکل عدم یکنواختی در رنگ پوست‌شان داشته باشند به این ترتیب که پوست گردن‌شان تیره و پوست صورت‌شان روشن است. آیا دوست دارید به نتیجه‌ی مورد نظرتان برسید؟ هیچ چیز بهتر از این نیست که به مدت چند هفته این روش درمانی ماسک سفید کننده صورت را تکرار کنید و از نتیجه‌ی کار لذت ببرید!. آیا تا به حال در مورد مزایای شگفت‌انگیز گل بابونه چیزی شنیده‌اید؟ یکی از مزایای زیبایی شگفت‌انگیز گل‌های بابونه، روشن کردن و تغذیه کردن پوست است.

در صورتی که ماسک صورت ماست و عسل برای شما تاثیری نداشت، درمان‌های طبیعی دیگری نیز برای سفید و درخشان کردن پوست در ۷ روز وجود دارند که می‌توانید امتحان کنید!.

روشن شدن پوست صورت با 15 ماسک خانگی

رنگ پوست به هیچ وجه معیاری برای زیبایی نیست اما اگر دوست دارید صورت شفاف و روشنی داشته باشید، برای اینکار چند ماسک صورت خانگی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای روشن کردن رنگ پوست خود استفاده کنید. علاوه بر اینکه باید از غذاهای ناسالم، سرخ شده و چرب و شیرین خودداری کنید، برای داشتن پوستی شفاف و شاداب باید برخی مواد غذایی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. تمیز کردن و لایه‌برداری پوست با استفاده از ماسک‌ها و اسکراب‌ها می‌تواند این آلودگی‌ها را پاک کند و سلول‌های مرده پوست را از روی پوست بردارد. در کنار ماسک‌های طبیعی که در بالا معرفی کردیم، چند ماسک صورت دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید برای روشن کردن رنگ پوست صورت خود از آنها استفاده کنید.

خب تا اینجا 11 ماسک صورت طبیعی را معرفی کردیم، در ادامه 4 ماسک جدید و متفاوت برای روشن کردن رنگ پوست را معرفی کردیم که تاثیر شگفت انگیزی خواهند داشت. قبل از اینکه زیر آفتاب بروید تا ویتامین دی جذب کنید، حتما از ضدآفتاب استفاده کنید تا اشعه فرابنفش خورشید، باعث ایجاد آسیب و لک در پوست شما نشود. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای طبیعی که به شیوه‌ای مؤثر، پوست‌تان را روشن و درخشان می‌کنند در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید. باید بدانید که تغییر رنگ پوست به خاطر تجمع سلول‌های مرده است یا اینکه به خاطر آسیب ناشی از آلودگی و اشعه‌های مضر آفتاب ایجاد می‌شود.

با مواد طبیعی اطراف خود می‌توانید ماسک‌ خانگی تهیه کنید و رژیم غذایی خود را غنی‌تر کنید تا در نهایت، پوست روشن و شفافی داشته باشید. این پودر سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، تا لایه‌ای از سلول‌های پوستی جدید و سالم بتوانند به سطح پوست بیایند. محتوای ویتامین C آب پرتقال نیز دارای ویژگی‌های روشن کننده پوست است که باعث می‌شود لکه‌های تیره و بدرنگ از بین بروند. این ماسک به از بین رفتن رنگدانه‌های تیره و لکه‌های رنگی کمک نموده و باعث پاک‌سازی و بازگرداندن تناژ پوست می‌شود. برای روشن کردن رنگ پوست در ادامه، لیستی از بهترین ماسک‌های صورت را معرفی کرده‌ایم که دانستن‌شان خالی از لطف نیست.

ماسک روشن و سفید کننده پوست

برخی از مزایای ماسک اکـسیژن رسان پوست CALLIBELLE : -درمان انواع لک قدیمی و جدید پوست بدون بازگشت لک – جوان کننده و شاداب کننده پوست – ایده آل در پاکـسازی حرفه ای پوست – شفافیت، درخشندگی و روشن کنندگی قوی پوست – افزایش اکـسیژن رسانی به پوست – افزایش رطوبت – افزایش قوام و الاستیسیته پوست – افزایش انرژی پوست – ضد پیری پوست – ضد افتادگی پوست – درمان افتادگی پوست – ساخت فرانسه – مجوربهداشتی ۶۳۶۷۹۲۹۸۲۰۶۰۸۳۱۵. ماسک خاک رس کالی بل فرانسه: – تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب – کنترل چربی و سبوم پوست – تنظیم اتساع منافذ غدد سباسه – پیشگیری از آکنه و جوش – درمان جوش سرسیاه روی بینی – درمان جای جوش – سفت کننده و درمان افتادگی پوست – حاوی آلانتوئین، کاندولا و FENUGREEK – مناسب برای پوستهای نرمال، مختلط و چرب – آنتی باکتریال.

شاید بهتر باشد این ‌طور بگویم که بی ‌خطرترین عامل روشن‌ کننده رنگدانه که دارای کمترین ملانوم است، عصاره شیرین ‌بیان است که در ترکیبات زیبایی به عنوان شفاف ‌کننده ی پوست به کار می‌ رود و می ‌تواند در ترکیبات کرم‌ های آرایشی صورت به کار رود. پوست به دلایل مختلفی تیره و کسل می شود که عمده دلایل می تواند نورآفتاب، آلودگی هوا، خشکی پوست، استرس،تغذیه و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب باشد که در طولانی مدت باعث تیرگی و کسلی پوست صورت می شود. به علاوه عصاره شیرین‌ بیان از لحاظ تئوری به عنوان یک مشتق ضدالتهاب موضعی مطرح است که می ‌تواند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب، کاربرد داشته باشد.

با برداشتن لایه های مرده پوست سعی در لایه سازی جدید برای پوست می کند که همین عامل باعث کلاژن سازی بیشتر و جوانی پوست می شود. پوست کدر، لایه های شاخی و مرده بسیاری در خود جمع می کند که این لایه های مرده باعث می شود پوست کسل، تیره و پیر دیده شود. پاپایا به طور منظم در درمان های مختلف زیبایی استفاده می شود و استفاده پاپایا باعث روشن شدن رنگ پوست می شود. اما شما می توانید تنها با استفاده از ماسک های درمانی-گیاهی، دوباره جوانی و روشنی پوست خود را برگردانید. پاپایا بطور طبیعی دارای خواص سفیدکنندگی و مغذی پوست را دارد که پوست شما را درخشان می کند. قویترین,بهترین,ماسک,روشن,شفاف,پوست,چرب,لجن دریایی,خاک رس,خاویار,ورقه ای,ضد جوش,لک,چروک.

ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست صورت و گردن حجم ۱۰۰ میلی لیتر

روش مصرف: هنگام عصر یا شب لایه نازک از ماسک را روی تمام صورت و گردن بجز اطراف چشمها مالیده و بعد از گذشت 10-15 دقیقه آنرا با آب ولرم بشویید سپس، از کرم روشن کننده شب برای نتیجه بهتر استفاده کنید. ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست ایده آل، پوست را تقویت کرده و به آن نرمي، طراوت و پاكيزگي مي بخشد. اثرات: در اولین ماه بعد ازاستفاده تأثیر آن روی پوست واضح شده و بعد از 2 ماه اثر آن کامل می گردد. این ماسک از شكنندگي پوست و ايجاد چين وچروك در آن جلوگيري کرده و باعث جوانی و شادابی آن می گردد. همچنین کمک به زدودن سلولهاي مرده پوست مينمايد و در نتیجه پوست شفاف و روشن می شود.

بهترین ماسک صورت در بازار کدام است؟ (27 مدل)

ماسک صورت خوب برای مراقبت از پوست شما فواید بسیاری دارد، برای مثال می‌تواند به عنوان راه درمانی برای مشکلات پوستی مورد استفاده قرار گیرد، پوست شما را از آلودگی‌ها پاک کند، چربی‌های اضافه سطح پوست را کاهش دهد، سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد و پوست صورت شما را لایه برداری کند. در کنار همه محصولات پاک کننده پوست، ماسک از اصلی‌ترین و مؤثرترین مواردی است که می‌تواند لایه‌های پوست را از سلول‌های مرده و آلودگی‌های عمیق پاکسازی کند و حتی اثربخشی دیگر محصولات پوستی را نیز افزایش خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این ماسک صورت می‌توان به از بین برنده جوش‌های سطحی و زیر پوستی، پاکسازی روزنه‌های پوست، کنترل چربی پوست، نرم کننده، روشن کننده و کوچک کننده روزنه‌های باز پوست اشاره کرد.

ماسک صورت فریمن مدل «Polishing»، به‌عنوان تمیز کننده عمیق برای پاک کردن آلودگی منافذ پوست، از بین بردن سلول‌های مرده پوست و از بین برنده چربی‌های اضافی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. از عناصر تشکیل دهنده این ماسک می‌توان به زغال چوب فعال، شکر سیاه، عصاره نارگیل، عصاره موز، تمشک، روغن اسطوخدوس، عصاره چوب صندل، زنجبیل، پاپایا، گواوا، عصاره گل لادن اشاره کرد. بهتر است در هنگام خرید ماسک صورت به مواردی همچون برند، نوع محصول (آقایان، خانم‌ها)، نوع پوست خودتان و تناسب محصول با آن، ویتامین، عصاره، حجم و سایر ویژگی‌های آن دقت نمایید. یکی از مزایای ماسک ضد آکنه این است که از فرم میکرونیزه گوگرد نیز در آن استفاده شده است تا با قدرت نفوذپذیری بیشتر به منافذ پوست، اثرگذاری بهتری برایتان به ارمغان آورد.

این ماسک‌ها دارای مواد نرم کننده‌ای مانند هیالورونیک اسید، گلیسیرین، روغن‌های گیاهی و دیگر روغن‌های مفید جهت مرطوب کردن، بهبود دادن و تغذیه پوست شما هستند. علاوه بر خواص بهداشتی و درمانی ماسک‌های صورت، این ماسک‌ها با داشتن رایحه‌های دلنشین و روغن‌های معطر، در هر بار استفاده، باعث آرامش شما می‌شوند. از دیگر خواص ماسک‌های صورت می‌توان به لیفتینگ پوست، آبرسانی، کوچک کردن منافذ پوست، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست، رفع آکنه و جوش و جای جوش اشاره کرد. این‌گونه ماسک‌ها با جذب روغن اضافی پوست و باز کردن منافذ مسدود شده پوست، باعث پیشگیری از ایجاد دیگر مشکلات پوستی، نظیر جوش و لک‌های پوستی می‌شوند.

ماسک صورت فریمن حاوی اسکراب، به‌عنوان تمیز کننده عمیق برای پاک کردن آلودگی منافذ پوست به‌کار می‌رود و سبب از بین بردن سلول‌های مرده پوست می‌گردد. ماسک ضد آکنه لافارر (Lafarrerr) حاوی مواد مؤثر گوگرد، عصاره‌های گیاهی هاماملیس، چای سبز، بابونه، نشاسته ذرت اصلاح شده، کائولین و زینک پی‌سی‌آ می‌باشد.

منبع