مریم امیر جلالی در کنار دختر و دامادش + عکس

امیرجلالی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره دامادش، گفت:اینجا باز هم باید بگویم که مجید یاسر داماد من نیست؛ نمی دانم مردم این حرف ها را چطور می سازند. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود. مریم امیرجلالی با حضور در برنامه خندوانه شایعاتی درمورد زندگی خصوصی اش را تکذیب کرد. این بازیگر ادامه داد:من یک دختر و دو نوه دارم که در خارج از کشور زندگی می کنند. عکسهای مریم امیر جلالی در کنار دختر و دامادش مجید یاسر را مشاهده نمایید:. آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود.

ابتدا در خصوص اصالتش اظهار داشت:من بارها گفتم که ملایری و اراکی و. مریم امیرجلالی یک دختر به نام مهشید و دو نوه دارد و اصالتا آذری است. مریم امیرجلالی متولد سال 1328 ، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. مجید یاسر متولد 22 تیر 1355 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم. چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است.

مریم امیرجلالی | بیوگرافی “مریم امیرجلالی”

اما چند وقت پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکس زیر در صفحه ی اجتماعی اش ، نوشت :دوستان ، من و آقای مجید یاسر و همسرشون فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با یکدیگر نداریم. در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که خانم امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود. مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند. ترش و شیرین ، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند که مریم امیر جلالی به خوبی در انها درخشید و به شهرت فراوانی رسید.

شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 می باشد. آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است.

‏مریم امیرجلالی‏ Maryam Amir Jalali

در واقع مریم امیرجلالی از مجموع 34 اثری که در کارنامه دارد، در 17 اثر در سینما با نام‌های فیلم خالتور، فیلم دختر عمو پسر عمو، فیلم ما خیلی باحالیم، فیلم بازنشسته ها، فیلم شبکه، فیلم چگونه میلیاردر شدم، فیلم افراطی ها، فیلم پوپک و مش ماشاالله، فیلم چراغ قرمز، فیلم از ما بهتران، فیلم آقای هفت رنگ، فیلم مادرزن سلام، فیلم مهمان، فیلم نصف مال من، نصف مال تو، فیلم دم صبح، فیلم مربای شیرین و فیلم شب‌های تهران به ایفای نقش پرداخته و در 17 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال هیئت مدیره، سریال روزهای بد به در، سریال بی قرار، سریال اولین انتخاب، سریال چهار چرخ، سریال ناز و نیاز، سریال توطئه فامیلی، سریال زیر هشت، سریال چار دیواری، سریال چارخونه، سریال هندونه شب‌یلدا، سریال ترش و شیرین، سریال متهم گریخت، سریال خانه به‌دوش، سریال غنچه و خال‌جون کوکب، سریال پشت کنکوری‌ها و سریال زیر گنبد کبود بازی کرده است.

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی مریم امیرجلالی، آثار مریم امیرجلالی، جوایز مریم امیرجلالی، همکاران مریم امیرجلالی، گالری عکس مریم امیرجلالی، قد مریم امیرجلالی، وزن مریم امیرجلالی، رنگ چشم مریم امیرجلالی، وضعیت تأهل و همسر مریم امیرجلالی، فرزندان مریم امیرجلالی، حواشی مریم امیرجلالی و کودکی مریم امیرجلالی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در این سال‌ها مریم امیرجلالی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محسن قاضی‌مرادی با 5 مرتبه، پروین میکده با 5 مرتبه، خشایار راد با 5 مرتبه، رضا عطاران با 5 مرتبه و بهنوش بختیاری با 5 مرتبه بیشترین همکاری را با مریم امیرجلالی داشته‌اند.

شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی مریم امیرجلالی تاکنون بیش از 47،735 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی مریم امیرجلالی تاکنون بیش از 9،642 نظر ثبت شده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال خانه به‌دوش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مریم امیرجلالی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی نصیریان، حسین کسبیان، مینا جعفرزاده و برزو ارجمند را تجربه کرد. مثلا اثری که در بیوگرافی مریم امیرجلالی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال خانه به‌دوش محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مریم امیرجلالی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شب‌های تهران محسوب می‌شود.

منبع