بیوگرافی و عکس های ساره بیات به همراه ازدواج و همسرش

عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و من همینجا باید بگم که من با رضا چون شبیه دستهای پدرم هست احساس محرمیت میکنم و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی. حضور ساره بیات در سریال های خوب و پرطرفدار و بازی فوق العاده خود او در این سریال ها سبب شده است تا وی تبدیل به یکی از پرکارترین و در عین حال بهترین بازیگران زن در چند سال اخیر شود که نشان دهنده هوش بالای خانم بیات در انتخاب سریال ها و نقش ها می باشد که کمک زیادی به درخشش او کرده است.

ساره بیات در این اکران و در شب جشن تولد ۳۸ سالگی اش اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد مطرح می کند که این مراسم حاشیه دار می شود وی در این مراسم توضیحاتی درباره عکس زیر که در فضای مجازی با عنوان بغل کردن رضا قوچان نژاد پخش شده داد. حضور در بعضی کارها کاملا دلی اسـت و حس خوبی کـه آن کار دارد باعث می‌ شود بـه هیچ مساله دیگری فکر نکند برای مـن پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد «ص» در پروژه بزرگ محمد «ص»، اتفاق فرخنده و مبارکی بود کـه اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ اي تردید نداشتم. وی در این باره توضیح داد که می گفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی میسپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست.

در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فکر می کنم که این سختی ها را لازم داشتم به خصوص برای من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. و توانست در سریال هایی نظیر عاشقانه و دل که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بدرخشد و بتواند نام خود را بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیاندازد و تبدیل به یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی شود.

عکس های جالب اینستاگرامی ساره بیات + بیوگرافی کامل ساره بیات

۱۳۸۹ بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش مکمل زن جدایی نادر از سیمین برنده ۱۳۹۰ جشنواره فیلم برلین خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی، کیمیا حسینی برنده ۱۳۹۱ انجمن منتقدان فیلم لندن بهترین بازیگر نقش مکمل زن برنده جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز بهترین بازیگر زن برنده ۱۳۹۴ جشنواره بین‌المللی فیلم نارا بهترین بازیگر زن ناهید نامزدشده جشنواره بین‌المللی فیلم راوی فصل فراموشی فریبا برنده جشنواره بین‌المللی فیلم تیبورون برنده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آااادت نمی‌کنیم نامزدشده ۱۳۹۵ جشنواره بین‌المللی کوئینز فصل فراموشی فریبا برنده ۱۳۹۶ هفدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) بهترین بازیگر زن درام سریال عاشقانه برنده.

۱۳۹۸ عنکبوت ۱۳۹۷ هزارتو ۱۳۹۷ سمفونی نهم ۱۳۹۷ رحمان ۱۴۰۰ ۱۳۹۶ اتاق تاریک ۱۳۹۵ زرد ۱۳۹۵ بیست و یک روز بعد ۱۳۹۵ لابی ۱۳۹۴ آااادت نمی‌کنیم ۱۳۹۳ محمد رسول‌الله ۱۳۹۳ ناهید ۱۳۹۳ خداحافظی طولانی ۱۳۹۲ خواب‌زده‌ها ۱۳۹۲ ساکن طبقهٔ وسط ۱۳۹۲ فصل فراموشی ۳ ۱۳۹۲ لامپ ۱۰۰ ۱۳۸۹ جدایی نادر از سیمین ۱۳۸۵ مقلد شیطان اثار سریال ساره بیات. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی ، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

شروع فعالیتش با تئاتر در سال ۱۳۸۰ بود، ۲ سال تئاتر کار کرد و در جشنواره پلیس بعنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شد اما بدلیل مخالفت خانواده و سن کم مدتی بازیگری رو کنار گذاشت و پس از دانشگاه در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه دوره های کامل بازی را گذراند. محسن تنابنده/ساره بیات /شیرین یزدان‌بخش/ماهور الوند /مینا ساداتی /گلنوش قهرمانی/علی باقری/مهدی حسینی‌نیا/حمیدرضا هدایتی راد/جواد یحیوی/مهدخت مولایی/سحر عبدالهی/نیوشا علیپور/یوسف خسروی/حمید حاجی‌محمدزاده/میثم دامن‌زه/داوود ذاکری/فرید سجادی حسینی. شما چطور یک نقش را انتخاب می کنید؟ می خواهیم بدنیم معیارتان دقیقا چیست؛ کارگردان، همکاران، فیلمنامه، حس و حال خودتان، سختی نقش یا چیزهای دیگر…؟ مثلا می شود بگویید بازی در «خواب زده ها» و «خداحافظی طولانی» را برای چه قبول کردید؟.

بیوگرافی کامل و عکس های خانوادگی ساره بیات و همسرش

1393: ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393: خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن 1392: خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی 1392: ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی 1392: فصل فراموشی فریبا به کارگردانی عباس رافعی 1392: لامپ 100 به کارگردانی سعید آقاخانی 1391: محمد به کارگردانی مجید مجیدی 1389: جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی 1385: مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی. بازی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” اصغر فرهادی نقطه عطفی در کارنامه هنری ساره بیات محسوب می شود که جوایز زیادی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. ساره بیات فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و اولین حضورش در تلویزیون با سریال “یک مشت پر عقاب” به کارگردانی اصغر هاشمی می باشد.

فیلم تلویزیونی بانو فیلم تلویزیونی مرگ یک شاعر فیلم تلویزیونی ریسمان سبز فیلم تلویزیونی ترانه پائیزی فیلم تلویزیونی شیفت شب. او سال 1380 وارد عرصه تئاتر شد و در اولین بازی اش موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری و دیپلم افتخار در جشنواره پلیس شد. اولین فیلم سینمایی ساره بیات فیلم “مقلد شیطان” است که با نقش آفرینی در این فیلم نامزد دریافت جایزه شد. کوکا : ساره بیات، بازیگر سرشناس ایرانی، 15 فروردین سال 1351 در تهران متولد شد. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد.

استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

بیوگرافی «ساره بیات» به مناسبت تولد 42 سالگی‌اش + تصاویر

فیلم سینمایی زرد از فیلم های با بازی «ساره بیات»، «شهرام حقیقت‌دوست»، «بهرام رادان»، «بهاره کیان‌افشار»، «مهرداد صدیقیان»، «آناهیتا درگاهی»، «متین ستوده»، «حسین مهری»، «امیرعلی نبویان» و «علیرضا استادی» است. «کوروش تهامی»، «بیژن امکانیان»، «سعید راد»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «افسانه بایگان»، «بهرام افشاری»، «مهدی کوشکی»، «لیلا زارع»، «علی سخنگو» و «مریم سعادت» از دیگر بازیگران این سریال پرحاشیه بودند. «مسعود رایگان»، «مهناز افشار»، «هومن سیدی»، «فرزاد فرزین»، «بهاره کیان‌افشار»، «حمیدرضا پگاه»، «سارا رسول‌زاده» و «شمسی فضل‌الهی» از دیگر بازیگران این سریال خانوادگی بودند.

این حواشی با سکوت ساره بیات فراموش شد تا این‌که «علیرضا افکاری» از موسیقی‌دانان مشهور کشورمان در تاریخ 4 اردیبهشت 1400 با متن و ویدیویی خبر از ازدواجش با خانم بیات داد. فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین از جمله فیلم های ساره بیات است که در ژانر درام ساخته شده و با موضوع تاثیرگذاری که دارد مخاطبین زیادی را با خود همراه خواهد کرد. «شهاب حسینی»، «پژمان جمشیدی»، «ساره بیات»، «غزال نظر»، «علیرضا ثانی‌فر»، «شیرین یزدان‌بخش» و «مریم معصومی» از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی درام هستند. خانم بیات در این فیلم کنار بازیگران بزرگی همچون «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «مریلا زارعی»، «پیمان معادی»، «بابک کریمی» و «شیرین یزدان‌بخش» بازی کرد.

«ساعد سهیلی»، «ساره بیات»، «مروارید کاشیان»، «امیررضا رنجبران»، «علیرضا میرسالاری» و «ژیلا دایی» از بازیگران فیلم سینمایی اتاق تاریک هستند. خانم بیات در فیلم سینمایی رحمان 1400 کنار «محمدرضا گلزار»، «سعید آقاخانی»، «بهرام افشاری»، «مهران مدیری» و «یکتا ناصر» بازی می‌کرد. دوستانی که به‌نظر می‌رسد بسیار با هم رفیق بوده و قصد دارند از کشور خارج شوند، برای آخرین بار دور هم جمع شده تا کمی خوش بگذرانند. شاید او در طول زندگی کاری خود تعداد کمی فیلم و سریال بازی کرده باشد، اما برخی از آن‌ها در سطح بین‌المللی بسیار موفق بوده‌اند. او که در ساخت سریال‌هایی با شخصیت‌های بسیار ثروتمند اما درگیر روابط عاطفی تبحر دارد، در این سریال هم همین روش را در پیش گرفت.

منبع